Följ mig på Spotify!

måndag 22 november 2021

Quiz, julbord, film och kyrkosång


Välkomna till finfina Köpmannagården, Drottninggatan Karlshamn, lördag 4/12, då jag kör ett litet musikquiz med generösa vinster och försöker pricka in allas önskelåtar kl. 20-23!

Salvatores, den högst trivsamma restaurangen vid torget i Sölvesborg, ska ha traditionellt julbord varje söndag i advent och jag har fått äran att stå för musiken. Varmt välkomna!



Juldagen kl. 10 sjunger jag med Åryds kyrkokör och Nyårsafton med Lilla salongsorkestern med Noora Karhuluoma i Asarums kyrka kl. 17.

I övrigt är det kul att kunder som ställde in julfirande under pandemin har hört av sig igen och önskat underhållning i år, så nu börjar julspelandet se ut som det gjort tidigare år - Lite jobbigt, men ack så inspirerande :)

Några välgörenhetskonserter har jag medverkat i sedan senast i vanlig ordning, samt en film, som ni hittar HÄR
Det är Pro Musica med Jan Wallin i spetsen som producerat. Mitt bidrag är Something av The Beatles, samt en snutt av Musorgskij, som alla medverkande gör sin tolkning av.

Glöm inte att boka in musikalen Fiskaren och Gud i Ronneby i vår! Mer info finns i tidigare inlägg.

Ha en härlig adventstid❣️
Jens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar